vrijdag 6 augustus 2010

Vakantie!

Eindelijk is het dan zover: we hebben vakantie!
Het is slechts een weekje, maar toch...

Afgelopen week heb ik niet zo vaak kunnen lopen als gepland; het was nogal druk op het werk en was daardoor vaak (te) laat thuis. Maar in de vakantie laat ik me door niets of niemand weerhouden!

Te beginnen met vandaag: duurloop van 'n uur met daarin 8 versnellingen van 30sec 
Deze keer heb ik vooraf geen rondje bedacht, maar ben gewoon gaan lopen en heb vooral genoten van het buitenzijn, de omgeving en het lopen op zich...

Het Michaëlskerkje in Dennenburg

Als echte Eindhovens meid kan ik elke keer weer enorm genieten van de mooie natuur en monumentjes in de buurt...

Liefs,
Jolanda

Details training

5 opmerkingen:

  1. Ja, de omgeving is daar prachtig... mocht je een keer zin hebben in een duoloopje, dan kom ik graag jouw kant op! Het is al zo lang geleden dat ik daar ben geweest!
    Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne vakantie al is het maar een week!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak er een mooie vakantie van. Mooi lopen bij jullie op de dijken en Herperduin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hee, da's toevallig. Ik had gisteren in mijn 1:15 uur loop ook 8 x 30 seconden versnellen. Fijne vakantie RunningGirl. Je neemt toch wel je schoenen en je FR310XT mee he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie en geniet van het spelletjes doen!

    BeantwoordenVerwijderen