maandag 7 maart 2011

Jo geeft 't woord aan......

Zondag 27 februari was het dan zover...mijn allereerste deelname aan 'n webloggersloopje...!

Tja...en als echte (super-snelle...) blogger moet je dat natuurlijk wel 'n keer meegemaakt hebben, dus als die dan ook nog eens plaatsvindt in Uden (om de hoek..) kun je er zeker niet meer omheen.....
En zo had Jo zich aangemeld voor 't feestje....euhh...loopje bij Tiny en zijn Sjan!


Nu kan ik daar natuurlijk weer een berucht (of was 't beroemd..?) typisch Jo-verhaal over schrijven...maar bij deze sta ik mijn podium graag 'n keer af aan de andere bloggers...

Met trots geef ik het woord aan........

Tiny:
De tijd dat je uit Uden weg kon lopen over een karrenspoor ligt wel al even achter ons dus is het eerste gedeelte geasfalteerd en meteen krijg ik al op mijn donder “het gaat te hard”. Och ja…ik loop niet alleen, dus de rem erop. Het gemiddelde tempo zal wel naar beneden gaan in de loop van de route. Niet alleen wordt de ondergrond zwaarder onze kleding ook. Het is opgehouden met zachtjes regenen.
Lees meer...

Jaco:
Al vroeg opgestaan en het zeikte van de regen en het waaide ook nog eens stevig…..whooeeehoooeeee.Niks aan te doen,rustig wakker worden en lekker beetje eten.Drankjes gemaakt en de tas en rugzak verder inpakken.Hup hup de auto in want Moon stond te wachten bij de Esso in Velp.En je kunt die meid toch niet zeiknat laten regenen omdat jij te laat bent…………..
Lees meer...

Inge:
De schrik sloeg om mijn hart. Shit, ik was wat vergeten. Wat nu? Terug kon echt niet meer! Na wat wikken en wegen toch maar een berichtje op twitter.... Mocht de oplossing niet komen dan had ik er in ieder geval voor gezorgd dat er een flink aantal mensen de dag met een grinnik en of glimlach waren begonnen.
Ik was namelijk mijn droge ondergoed vergeten! De kans dat die tijdens het hardlopen nat zou worden was wel heel groot!
De redder in nood kwam al heel snel! @theRunningGirl bood aan om terug naar huis te rijden en een droog stringetje voor me mee te nemen! Hoezeeeee!!
Lees meer...



Kitty:
De eerste zandheuveltjes dienen zich aan en ja hoor, weer blijkt: ik ben geen klimgeit, ik loop welliswaar achteraan, maar kan de groep bijhouden. Gelukkig kan ik daarna weer even herstellen, ondertussen zijn we nat, natter, natst. Mijn schoenen, sokken en broek alles zit onder de modder. De km-er tijden liggen nu zo gemiddeld rond de 6:20 niet gek als je bedenkt dat we door mul zand en modder ploeteren.
Lees meer...


John:
Een lange duurloop waarbij je verschrikkelijk nat wordt, op verschillende soorten ondergrond je een weg probeert te banen, veel gepraat en kennis gemaakt met een aantal anderen die je alleen nog maar via de digitale snelweg kent, lol hebt en voor je het weet weer op het startpunt en dus het eindpunt aanbeland. En dit alles in Uden. Waarom helemaal in Uden zullen een aantal van jullie denken.
Lees meer...

Jacqueline:
Lekker klimmen en stoeien met/op de heuvels. Zwoegen door de modder. Watertrappelen in de plassen, kletsen met de medelopers, etc. Na 16 km stond daar de koek en zopie tafel. Er werd wat gewisseld van spelers lopers en verkleumd voldaan liepen we verder voor de volgende 14 km. Het was genieten van de mooie Udense bossen en ik begon het parcours zo hier en daar al aardig te herkennen (ja ja.. geen boom is hetzelfde :-))
Lees meer...

Ruud:
Na de douche en een drankje was de catering inmiddels gearriveerd, maar eerst moesten Tiny en Sjan natuurlijk nog even in de schijnwerpers gezet worden. Het was namelijk niet zo maar een weblogloop, maar eentje die ook in het teken stond van een memorabel jaar. Zowel Sjan als Tiny worden dit jaar 65 jaar en zijn bovendien 40 jaar getrouwd.
Lees meer....

Maurice:
De waterfietsende fotograaf....
Zie meer...

Helaas is mijn podium te klein voor alle bloggers....sorry..!
Overtuig me maar als jij vindt dat je hier een podium verdient....;)

Rest mij nog om Tiny en Sjan te bedanken voor de ontzettend natte, maar o zo gezellige dag..!!
Leuk om al die bloggers en twitteraars eens in levende lijve te mogen ontmoeten, maar vooral ben ik blij dat ik eindelijk de kans heb gekregen om te laten zien dat ik eigenlijk ook maar een 'normaal' mens ben.....

Liefs,
Jo

13 opmerkingen:

  1. Grappig om het na een week deze verhaaltjes weer terug te lezen. Niet alleen een gewoon maar ook heerlijk mens!! Je moet weten Jolanda dat Sjan en ik er waarschijnlijk het meeste van genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha ha Jo je bent een geweldig mens.Bedankt dat ik aan je zijde mocht strijden.....eehh lopen.Kijk nu al uit naar de Halve in Zwolle!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het podium afgestaan, maar nog genoeg van je eigen specerijen toegevoegd om er toch nog een echte Jo story van te maken.
    Ondanks de grotere afstand had je nu wel meer praatjes als in Egmond. Ik heb iig weer van je genoten zowel met als zonder Labello ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat het podium af met mooie blogs, maar het Jo verhaaltje er om heen maakt het toch weer leuk vol humor;)

    Kijk uit naar Zwolle... "normaal mens"

    Liefs Cis

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa,daar is het verslag dan! Superleuk. Superleuk om je nu eindelijk eens in real life te ontmoeten (Ja mensen, ze is echt leuk, maar ook gek)en superleuk om een stukkie met je te lopen. Voor herhaling vatbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahahaha leuk verhaal.
    Maarre wie zegt dat nou...............>juist ja ikke!
    Maarre wie is ikke.......> je liefste en leukste ...........maatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De waterfietsende fotograaf had toch liever droog gefietst zodat er meer knettergekke foto's waren gemaakt. Er liepen tenslotten genoeg idioten rond! (Ik zal geen namen noemen)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk om je verslag te lezen Jolanda!
    En je loopt natuurlijk hartstikke goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om eindelijk eens een normaal mens te ontmoeten ;-). Heel veel succes dit weekend met je marathon onder begeleiding van RR.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Idoten? Gekken? Ik weet niet waar iedereen het over heeft. Wie wil er nu niet met een stel VIC's (vage internet contacten) door de regen een km-er of 30 gaan lopen? Tsss overdrijven is ook een vak!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb je daar een week over moeten doen, dat blogje ;-). Wel slim.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk verslagje om te lezen, veel succes met de training en de marathon. Gaat zeker een mooie tijd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alle credits naar Tiny en die staat op je podium :-) Was leuk lopen ondanks de regen.

    BeantwoordenVerwijderen