dinsdag 26 oktober 2010

Roze wolk

- mijn geliefde roze wolk -
Wie o wie heeft mijn roze wolk..?

Na mijn sprookje op zondag 10 oktober jl. ben ik op 'n roze wolk beland en ik moet eerlijk zeggen...het was 'n héééérlijke wolk om op te zitten!!
Maar helaas is deze mooie roze wolk in de nacht van 20 op 21 oktober jl. verdwenen....

Heb jij òf weet jij wie mijn wolk in zijn/haar bezit heeft?
Of misschien heb je 'm ergens gezien....
Laat het me dan alsjeblieft weten.
Ik wil 'm graag terug!

Liefs,
Jolanda

9 opmerkingen:

  1. Ik wilde hem graag even lenen van je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eh.. ik ga even voor je op zoek. Zal niet makkelijk worden maar misschien is ie ergens langs het strand te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon in maart een nieuw exemplaar verdienen. En er even wat beter op letten zodat hij niet zo snel weg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gesignaleerd roze wolk... Gezien vandaag om ca. 13:00 in de lokale sportzaak.
    Daarna niet meer gesignaleerd... helaas, wie heeft hem na mij nog gezien?
    NB heb stichting correlatie voor je ingeschakeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je roze wolk heb ik zien hangen boven de Noordzee. Is-ie misschien even voor een tripje naar de UK?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die is inmiddels toch versleten, dus maar weer met de pootjes aan de grond om de volgende te verdienen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat ie achter de wolken zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij zit je inmiddels al weer lang op dat roze wolkje. In je bikini ergens bij playa nogwat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben de mijne inmiddels ook kwijt !

    BeantwoordenVerwijderen